سریع ترین حیوانات جهان
 
بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : hooman

سریع ترین حیوان روی خشکی یوزپلنگ است؟ این حیوان می تواند با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت بدود . گوزن آهو هم می توانند با سرعت بدوند و گاهی سرعتشان به ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. در حالیکه حداکثر سرعت انسان حدود ۳۵ کیلودر ساعت است.

در اقیانوس سریع ترین ماهی شمشیر ماهی است که می تواند با سرعتی نزدیک به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت شنا کند.یعنی از سریع ترین زیر دریایی های اتمی هم سریع تر!

در میان حشرات سنجاقکها از همه سریعتر پرواز می کنند و سرعتشان به ۵۵ کیلومتردر ساعت میرسد.

اما سریع ترین حیوانات روی زمین دو پرنده هستند: به نام های ((قوش تیزپر)) و ((بادخورک)) که هر دو به راحتی می توانند با سرعتی بیش از ۱۶۰ کیلومتر کیلومتر در ساعت پرواز کنند. دانشمندان برای ساختن بدنه هواپیماها از بدن این حیوانات که به عقب خم می شود، به عنوان الگو استفاده می کنند. قوش تیز پر هنگام شیرجه، بالهایش را به طرف عقب خم می کند و وقتی که با آن حالت به طرف شکار خود حمله می کند، می تواند تا ۳۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان